Voor 16:00 uur besteld = volgende werkdag in huis

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Dan kun je het contactformulier gebruiken. We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Goldea Health

Wie is Goldea Health

Goldea Health is een Nederlands merk met hoogwaardige voedingssupplementen van Nederlandse bodem voor een eerlijke prijs. De recepturen van onze supplementen zijn tot stand gekomen op basis van de laatste wetenschappelijke inzichten en in samenwerking met natuurwetenschappers en apothekers. We werken met hoge doseringen in combinatie met stoffen die zorgen voor een optimale opneembaarheid. Alle producten zijn geschikt voor veganisten.

Kan ik Goldea Health ook in de winkel kopen?

We verkopen Goldea Health voedingssupplementen via onze eigen webshop en bij diverse winkels. Contacteer ons voor een winkel bij jou in de buurt.

Waar produceren jullie de voedingssupplementen?

Op Nederlandse bodem bij gerenommeerde en gecertificeerde fabrikanten. Wil je meer informatie over ons productieproces? Neem dan even contact op via info@goldea-health.com.

Onze voedingssupplementen

Wat zijn voedingssupplementen?

Voedingssupplementen zijn eet- of drinkwaren die bedoeld zijn als aanvulling op de normale voeding. Ze vormen een geconcentreerde bron van één of meer microvoedingsstoffen of van andere stoffen met een voedingskundig of fysiologisch effect. Vitamines zijn de bekendste voedingssupplementen. Maar er zijn er véél meer. Denk aan producten met mineralen, kruiden, visolie of probiotica. Allemaal bedoeld als iets extra’s bovenop de dagelijkse voeding en voor het behoud van een goede gezondheid.

Waarom zijn Goldea voedingssupplementen anders dan andere supplementen?

Doordat onze voedingssupplementen:

  • bestaan uit 100% natuurlijke ingrediënten;
  • hoog gedoseerd zijn;
  • zeer goed opneembaar zijn;
  • worden aangeboden voor een eerlijke prijs;
  • ook geschikt zijn voor veganisten.
Wat maakt deze voedingssupplementen vegan?

Uiteraard zijn de ingrediënten van onze voedingssupplementen natuurlijk, maar daarnaast maken we gebruik van een plantaardige capsule of softgel. En dat laatste is vooral een uitdaging, omdat er vaak gebruikt wordt gemaakt van gelatine. Wij maken gebruik van pectine. Pectine wordt gewonnen uit de schil van vruchten en is daarmee, in tegenstelling tot gelatine, niet dierlijk. Dit betekent dat onze producten volledig plantaardig zijn en daarmee zeer geschikt zijn voor veganisten.

Komen er in de toekomst nog meer soorten voedingssupplementen?

Absoluut, we blijven ons assortiment uitbreiden.

Hoe komen de recepturen van Goldea Health tot stand?

Op basis van wetenschappelijke studies en in samenwerking met natuurwetenschappers en apothekers. Kijk bijvoorbeeld naar onze curcumine. Niet alleen maken we gebruik van de beste curcumine, ook voegen we er bioperine (zwarte peperextract) aan toe. Dit zorgt ervoor dat je lichaam de curcumine twintig keer zo goed opneemt.

Waarom zou ik een voedingssupplement nemen?

Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Het lukt veel mensen niet om elke dag de juiste hoeveelheid voedingsstoffen binnen te krijgen. Bovendien is onze aardbodem uitgeput en bevat ons voedsel niet meer de hoeveelheid vitamines en mineralen die het vroeger bevatte. In bepaalde omstandigheden, zoals tijdens zwangerschap, sporten, ouder worden of chronische ziekte, heeft je lichaam behoefte aan extra voedingstoffen. Daarnaast kiezen mensen voor een supplement voor zijn specifieke werking, zoals bijvoorbeeld voor een goede nachtrust, ter ondersteuning van sterke botten of voor een natuurlijke rustgever bij stressvolle situaties.

Hoe moet ik mijn voedingssupplementen bewaren?

Bewaar je voedingssupplementen op een droge plaats bij kamertemperatuur.

Bestellingen en verzending

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met:

  • iDEAL
  • Paypal
  • Creditcard: Mastercard, Visa of American Express
  • Bancontact
Waarom werken jullie niet met achteraf betalen?

Logistiek en administratief gezien werkt het efficiënt om de klant vooruit te laten betalen. Vind je dit vervelend? Laat dan van je horen en wellicht kunnen we iets regelen.

Wanneer krijg ik mijn bestelling bezorgd?

Normaal gesproken geldt bij Goldea: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd. Helaas kunnen we je op dit moment niet altijd garanderen vanwege de drukte bij PostNL door het coronavirus. We verwachten dat je bestelling binnen twee tot vijf werkdagen wordt bezorgd (en hopelijk sneller!). Is je pakketje er na vijf werkdagen nog niet? Stuur dan een berichtje naar info@goldea-health.com.

Met welke vervoerder werken jullie?

De bestelling wordt verstuurd en bezorgd met PostNL.

Wat gebeurt er als de doos niet in mijn brievenbus past?

De brievenbus verzenddoos is een platte doos die door een standaard brievenbus (26,5cm x 3,2cm) past. Mocht bij het bezorgen toch blijken dat het pakket niet past, dan biedt de postbode hem aan bij je buren en anders bij een PostNL-afhaalpunt in de buurt.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de hoogte van het bedrag van je bestelling en vanaf 40 euro gratis. Dit geldt ook voor de terugkerende bestellingen.

Hoe duurzaam bezorgen jullie?

De verpakking is gemaakt van duurzaam karton. Het bezorgen verloopt via de brievenbus, waardoor er meer kans is op een geslaagde bezorging. Dat levert een tijd- en geldbesparing op waarbij wij allemaal, inclusief het milieu, bij gebaat zijn.

Accounts en retourneren

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

We zijn altijd bereikbaar voor vragen of opmerkingen via het contactformulier en via de mail (info@goldea-health.com). Je kunt ons ook bereiken via Facebook en Instagram. Doorgaans reageren we binnen 24 uur.

Ik ben verhuisd en nu wil ik mijn adres wijzigen. Hoe doe ik dit?

Je kunt in jouw account gemakkelijk je adres wijzigen. Wanneer je inlogt zie je direct jouw (oude) adres staan. Die kun je hier aanpassen. Vergeet niet om de wijzigingen op te slaan.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Klik op ‘wachtwoord vergeten?’ als je probeert in te loggen in je account. Volg de stappen en kies een nieuw wachtwoord. Als we je ergens bij kunnen helpen, neem dan alsjeblieft contact met ons op.

Hoelang is mijn bedenktermijn?

Je hebt het recht om je bestelling te herroepen binnen een termijn van veertien dagen. Vervolgens kan je de bestelling aan ons te retourneren, mits de verpakking ongeopend is.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je een gedeelte of de volledige bestelling wilt retourneren, dien je ons hiervan op de hoogte te stellen. Dit kan schriftelijk (brief met reden van retourneren bij je pakket) of via de mail. Vervolgens kan je het pakket retourneren aan ons retouradres:

Goldea Health B.V.
Faradaystraat 14
6718 XT Ede

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de koper.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld teruggestort krijg bij een geretourneerd product?

We betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Het bedrag wordt binnen veertien dagen teruggestort.

Vraag niet gevonden?

Stel je vraag, we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!